Servis kabul süreçlerinden, iş emri oluşturmaya, işçilik ve yedek parça girişlerinden, servis işlemlerinin faturalandırılmasına, stok ve cari hesap entegrasyonuna kadar derinlemesine bir çözüm sunmaktadır. Son kullanıcı dilerse servis giriş ve çıkış formu gibi birçok formu, form editöründen kolayca kendi tasarlayabilir; dilerse hazır form ve raporları sistem üzerinden de kullanabilmektedir. Otomotiv Servis Yönetimi Outlook teması ile tasarlandığı için, kullanımı kolay ve anlaşılır olmasından dolayı kullanıcı dostudur. Müşteri aracı ile ilgili birçok detayı rahatlıkla kayıt altına alabileceğiniz; ruhsat, kilometre, lastik, geçmiş servisler, plaka bilgileri gibi alanlar sistemde otomatik görüntülenmektedir. Ek bir geliştirme yapmadan servisinizde rahatlıkla kullanabilir ve işlerinizi daha verimli yönetebilirsiniz.
Özellikler
Sade ve işlevsel arayüz
Logo kullanan otomotiv servislerinin; servis süreçlerini en etkin şekilde yönetmesini sağlayan Otomotiv Servis Yönetimi sade ve işlevsel arayüze sahiptir.
Raporlama Sistemi
Esnek raporlama sistemi sayesinde, tüm raporlar hızlı bir şekilde alınabilmektedir. Son kullanıcı dilerse servis giriş ve çıkış formu gibi birçok formu, form editöründen kolayca kendi tasarlayabilir; dilerse hazır form ve raporları sistem üzerinden de kullanabilmektedir.
Logo'nun?bir modülü gibi çalışan uygulamamız, tamamen Logo kullanıcıları için geliştirilmiş ve düşük maliyetli olmasından ötürü kullanıcının yanındadır.
Güvenli veri?tabanı mimarisi ile uyum
Windows 7 ve üst sürümleri ile tam uyumlu çalışan uygulamamız Microsoft SQL Server 2008 ve üst sürümleriyle uyumludur. Otomotiv Servis Yönetimi; sürüm güncellemelerini otomatik olarak kendisi yapar ve güncellemelerden son kullanıcıyı haberdar eder.
Sıkça sorulan sorular
Personel bazında performans takibi yapılabiliyor mu?
Evet, yapılabilir. Analiz bölümünde: Hangi personelin, hangi iş için ne kadar zaman harcadığını; günlük, haftalık ve aylık olarak ne kadar iş tamamladığını, detaylı ve grafik şeklinde görüntüleyebilirsiniz.
Otomotiv Servis Yönetimi Logo’da hangi modüller ile entegredir?
Malzeme & Stok Yönetimi, Müşteri Yönetimi, Satış ve Dağıtım, E-Devlet (E-Fatura, E-Arşiv)
Otomotiv Servis Yönetimi kullanımı için gerekli olan minimum Logo sürümü nedir?
Otomotiv Servis Yönetimi Logo’ da 2.60 ve üst sürümleri desteklemektedir.
Teknik servis departmanına verilen yedek parçaların takibi nasıl yapılıyor?
Otomotiv Servis Yönetimi üzerinde Logo kullanmadan merkez ambarından, servis ambarlarına transfer işlemleri gerçekleştirilir. İş emrinde kullanılan yedek parçalar; servis ambarından çıkacağı için, ne kadar kullanılmış ise ona göre stok miktarı azalma gösterecektir. Bu durum: Hangi iş için, ne kadar yedek parça kullanıldığını, yedek parçaların ne kadarının iade edilmesi gerektiği bilgisini vermektedir.
Teklif modülünü servisten bağımsız olarak kullanabiliyor muyuz?
Teklif modülünü servise bağlı ve servisten bağımsız olarak kullanabilirsiniz. Yedek parça ya da sıfır ürün satışı için teklif verip onaylandığında, Logo’ ya sipariş olarak aktarabilirsiniz.
Bir servise bağlı birden fazla iş emri kaydı açabiliyor muyuz?
Bir servise bağlı departman bazında iş emri açabilirsiniz. Böylece; mekanik, boya, elektrik v.b. departmanlarda işin hangi aşamada olduğunu, hangi departmanın ne kadar maliyeti, ne kadar kazancının olduğunu görüntüleyebilirsiz.