Fatura süreçlerinden, siparişlere, fırsat yönetiminden sözleşme yönetimine kadar uzanan geniş özelliklere sahip olan Fixidesk; tüm servis ve bakım süreçlerinizi sorunsuz yönetip, sağlıklı bir şekilde sonuç üretebileceğiniz çözümümüzdür. Satış sonrası servis hizmet veren bir şirket iseniz, ihtiyaç duyduğunuz her şeyi Fixidesk'te bulabilirsiniz.
Özellikler
Bulut mimarisi özelliği
Bulut mimarisi özelliği ile işlemlerinizi her yerden yönetebilir, sahadaki teknisyenlerinizin tüm verilerine erişimini, yetkileri dahilinde sağlayabilirsiniz. Tüm mobil cihazlara uyumlu bir yapıya sahip olduğumuz için; Android uygulaması ile konum takibi, gerçek ulaşım bilgileri ve personelin lokasyonda geçirmiş olduğu sürelere de ulaşabilirsiniz.
Gelişmiş analiz seçeneği
Gelişmiş rapor özellikleri ile tüm verilerinizi analiz edebilir; excele toplu aktarım özelliği ile offline olarak da inceleyebilirsiniz.
İşletmeye özel servis formu dizaynı
Dinamik servis formları ile servis formunu; istediğiniz gibi dizaynedebilir, servisleri kayıt altına alarak süreci başlatabilirsiniz.
İşlevsel müşteri portalı
Müşteri portalı ile müşterilerinizin servis taleplerini alabilir, müşterilerinize teklif gönderebilir, teklifleri online olarak onaylayabilirsiniz.
İşlevsel bayi portalı
Bayi portalı ile servis noktalarınızın hakedişlerini yönetebilir, faturalama, ödeme, müşteri kayıtları, garanti işlemleri, devreye alma gibi süreçlerinizi rahatlıkla kontrol edebilirsiniz.
Personel takip sistemi
Bir servis ile ilgili birden fazla teknisyen görevlendirebilirsiniz. Teknisyen görevlerini ve görev sürelerini anlık takip edebilirsiniz.
Tek ekran yönetebilme özelliği
Servis, teklif, sipariş, fatura akışlarınızı tek bir ekrandan yönetip bakım, montaj süreçlerinizi de Fixidesk ile kolaylıkla takip edebilirsiniz.
İş süreçleri takibi
Bakım, montaj süreçlerinizi de Fixidesk ile kolaylıkla yürütebilirsiniz.
Görev yönetimi
Kontrol listeleri, problem notları, hizmet görselleri ve teknisyen görevlerini yönetebilirsiniz.
Sıkça sorulan sorular
Fixidesk’i Logo’dan bağımsız kullanabiliyor muyuz?
Fixidesk ERP bağımsız çalışır. Basic, Standart ve Enterprise sürümlerini ihtiyacınıza göre tercih edip kullanabilirsiniz. Satış hakları Logo Yazılım’a ait olup, Logo iş ortakları aracılığı ile satın alabilirsiniz.
Fixidesk üzerinde bayi ağımızı yönetebiliyor muyuz?
Fixidesk bayi portalı sayesinde; bayiler vermiş oldukları servis hizmetleri ve garanti süreçleri gibi birçok işlemi buradan yönetebilirler.
Fixidesk üzerinden tahsilat işlemlerini yönetebilir miyim?
Fixidesk ile nakit, kredi kartı ve havale işlemlerinizi kolaylıkla yapabilirsiniz. Ayrıca Paytr entegrasyonu sayesinde sahada veya yerinde hizmetlerinizde online tahsilat süreçlerinizi de yönetebilirsiniz.
Fixidesk’i firmama ve sektörüme uygun hale getirebilir miyim?
Fixidesk, esnek bir mimari yapı ile geliştirilmiştir. Servis kabul ekranında size uygun olmayan alanları kaldırıp, kendi iş yapış şeklinize uygun özel alanlar ekleyerek, veri girişi yapmanıza olanak sağlamaktadır.
Fixidesk servis durum tipine göre mail ya da sms bilgilendirmesi yapıyor mu?
Fixidesk’in gelişmiş yönetici ayarları sayesinde: Son kullanıcıya; hangi durumda, nasıl bir bilgi verilmesini kendiniz belirleyebilirsiniz. KVKK kapsamında; müşterilerden bir kereye mahsus olmak üzere onay alındıktan sonra, müşterilerinize otomatik bildirim yapılmasını sağlayabilirsiniz.