Logo Destek ve Eğitim Hizmeti, LOGO ürünlerini kullanmaya yeni başlayan ya da uzun yıllardır kullanan fakat desteğe ihtiyaç duyan şirketlere yönelik verdiğimiz bir hizmettir. İşletmelerin problemleri doğrultusunda farklılık gösteren bu istekler kullanıcıların çözüm arayışı içerisine girmelerini sağlamaktadır. Siz değerli müşterilerimiz bu ürünlerde sorunlar yaşarken Logo Yazılım İş Ortağı olan, tamamı sertifikalı uzman kadromuzla yanınızdayız…
Logo Teknik olarak müşterilerimizin kurumsal ihtiyaçlarına göre logo ürünlerini daha verimli kullanmalarını sağlamakla birlikte, kullanıcıların ürün üzerindeki performanslarını da arttırmayı hedeflemekteyiz. Bilgilerinizi ve sisteminizi garanti altına almak için çağrı merkezimizle irtibata geçmeniz yeterli olacaktır. Konusunda uzman çalışanlarımız sizlere en iyi hizmeti verecektir.
Logo Destek Hizmetleri Müdahale Yöntemleri
Logo Destek ve Eğitim Hizmeti, LOGO ürünlerini kullanmaya yeni başlayan ya da uzun yıllardır kullanan fakat desteğe ihtiyaç duyan şirketlere yönelik verdiğimiz bir hizmettir. İşletmelerin problemleri doğrultusunda farklılık gösteren bu istekler kullanıcıların çözüm arayışı içerisine girmelerini sağlamaktadır. Siz değerli müşterilerimiz bu ürünlerde sorunlar yaşarken Logo Yazılım İş Ortağı olan, tamamı sertifikalı uzman kadromuzla yanınızdayız…
Destek hizmet kapsamında bulunan ürünlerde bulunan modüller hakkında, uzaktan online bağlantı gerektirmeyen ve telefonda kısa süreli soru/cevap hizmetleridir. Kullanıcılarımızın yaşadığı bir çok teknik aksaklık ve acil sorunların çözümü adına bu sorunları çözmek ya da sizlerin bizlere yönelttiği sorunları cevaplamak için kurulan bu servisimiz , çalışma saatleri için de sizlere en iyi şekilde hizmet vermektedir.
Online Destek
Online destek alabilmek adına bilgisayarınızda bunun için kullanmamız gereken Alpemix,Anydesk veya Teamviawer programı yüklü olmalıdır.
Müşteriye uzak erişim ile bağlantı kurularak verilen hizmetlerdir. Uzaktan erişimle şirketlerin sistemlerine bağlanılır ve sorun belirlenip çözüme kavuşturulur. Online Destek kapsamında olup da gün içerisinde çözümlenemeyen sorunlar yerinde destek hizmetine yönlendirilir. Ayrıca, Yerinde Destek hizmeti kapsamındaki konular, Online Destek hizmeti ile verilmemektedir
Müşteri işyeri/ofisinde verilen hizmetlerdir. Periyodik ziyaretler dışındaki yerinde destek talepleri müşteri tarafından yapılır. Periyodik ziyaret dışında, yakın destek talebi geldiğinde, destek ekibi içerisinden uygun olan kaynak planlanabilir. Yerinde destek talepleri, standart hizmet saatleri gözetilerek karşılanır.
Periyodik Ziyaret
Müşteri ortamında periyodik olarak belirlenmiş tarihlerde yerinde destek verilen hizmetlerdir. Periyodik müşteri ziyaretleriyle ürün ve çalışma ortamı gözden geçirilir. gerekli önlemlerin alınması konusunda danışmanlık hizmeti sunulur ve gerekmesi durumunda sisteme müdahale edilir.