Ascom'un İşletmelere Sunduğu Hizmetler

20 Temmuz 2023

Ascom'un İşletmelere Sunduğu Hizmetler

Ascom ile İşletmenizi Üst Seviyelere Çıkarın

Ascom Bilişim Danışmanlık sektör farkı olmadan sunduğu çözümler ve yardımcı uygulamalar ile işletmenizi son teknoloji ürünlerle işinizi en verimli hale getirip işletmenizi geliştirmenize olanak sağlıyor.

 

SEKTÖREL ÇÖZÜMLER

Ascom ve Logo iş ortaklığı ile işletmenizi en iyi noktaya getirmeniz için sizlere birçok hizmetler vermekteyiz:

 

Logo Neon

Logo Neon, tedarik zinciri çözümleri arasında yer alan bir depo yönetim sistemidir. Logo Neon el terminalleri ile bütün depo hareketlerinizi kayıt altına alabilir,  işletmenizin depo yönetim verimliliğini maksimum seviyeye taşıyabilirsiniz. Doğru ve detaylı yönetim sayesinde işletmenizin kârlılığını arttırır, verimliliğini yükseltir, hata payını minimuma indirirken iş gücünü maksimuma çıkarabilirsiniz. İşletmeniz için birçok avantaj sağlayabilirsiniz.

 

Logo Ocean

Logo Ocean, Logo ürünleriyle entegre çalışmakta olan bir depo otomasyon çözümüdür. Tedarik zincirinde yer alan bütün mal hareketlerinin optimize edilmesiyle birlikte depolardaki süreçlerin bütününün en iyi biçimde yönetilebilmesini sağlar. Bu da işletmeler açısından hem kârlılığı hem de verimliliği arttırır. Üretim, dağıtım, depo, lojistik gibi bütün operasyonlar barkodlu el terminalleri üzerinden denetlenir. İyileştirme sağlanır. 

 

Logo Ocean hem depo yönetimi hem de lojistik işlemlerini tek bir platform üzerinden yönetmeye fırsat verir. Kanallar arasında kusursuz bir müşteri deneyimi sunar. Mal kabulünden depo içerisinde yerleştirmeye, sevkiyat için mal toplamadan sevkiyata en uygun aracın belirlenmesine, sevkiyattan malın müşteriye teslimine kadar bütün depolama ve lojistik süreçler akıllı yönlendirmeler ile yapılabilir.

 

Logo Mobile Sales

Logo Mobile Sales, Logo ERP çözümleriyle entegre şekilde çalışan Logo Mobile Sales saha satış otomasyonu görevi görüyor. Müşteri taleplerini ve saha satış operasyonlarını çok daha verimli yönetmek isteyenler için mobil cihazlarla ve internet teknolojileri ile entegre olan çözüm kümesi, işlerde süreklilik ve verim sağlıyor.

 

Logo Collector

Logo Collector firmalar arası data aktarımını kolaylaştıran bir uygulamadır. Logo ürünlerinin datasını meydana getiren fiş ve kartların aynı network içerisinde bulunan kaynak server, database ve firmadan hedef servere, databaseye ve firmaya otomatik ya da manuel biçimde aktarımını gerçekleştirmeye yaramaktadır.

 

Banka Ekstre Aktarımı

Banka Ekstre Aktarımı, işletmelerin bankalardan aldıkları Excel formatındaki banka ekstrelerinin ve kredi kartı pos ekstrelerinin Logo’ya aktarımını sağlamak adına geliştirilen son derece özel bir yazılım ürünüdür.



Satış Sonrası Servis Hizmetleri (Fixidesk)

Fatura süreçlerinden, siparişlere, fırsat yönetiminden sözleşme yönetimine kadar uzanan geniş özelliklere sahip olan Fixidesk; tüm servis ve bakım süreçlerinizi sorunsuz yönetip, sağlıklı bir şekilde sonuç üretebileceğiniz çözümümüzdür. Satış sonrası servis hizmeti veren bir şirket iseniz, ihtiyaç duyduğunuz her şeyi Fixidesk'te bulabilirsiniz. 

 

Oto Servis Yönetimi

Oto Servis Yönetimi servis kabul süreçlerinden, iş emri oluşturmaya, işçilik ve yedek parça girişlerinden, servis işlemlerinin faturalandırılmasına, stok ve cari hesap entegrasyonuna kadar derinlemesine bir çözüm sunmaktadır. Son kullanıcı dilerse servis giriş ve çıkış formu gibi birçok formu, form editöründen kolayca kendi tasarlayabilir; dilerse hazır form ve raporları sistem üzerinden de kullanabilmektedir.

 

Sanal Mağaza Entegrasyonu

Sanal Mağaza Entegrasyonu ile tüm mağazalarınızı hızlı, hatasız ve tam anlamıyla parametrik bir şekilde entegre olmasını sağlayıp, satışlarınızı tek bir ekrandan yönetebilirsiniz. 

 

Cafe & Restoran Otomasyonu (Gastropos)

Gastropos ile Masa takibi, paket servis, self servis, kurye yönetimi, tezgahtan satış ve akıllı masa teknolojisi ile işletmenizde süreçleri esnek ve kolay şekilde yönetebilirsiniz. Rapor ve analiz yapısı ile işletmenizi anlık olarak mobil cihazlardan takip edebilir. İos , Android, web ve windows platformunda çalışan hibrit özelliği ile tüm cihazlardan kullanabilirsiniz.




Banka Hesap Yönetimi(Finstant)

Kronosoft tarafından geliştirilen Finstant banka hesap yönetimi, işletmelerin tüm bankalardaki hesaplarına ait bakiyelerini, hesap hareketlerini ve pos hareketlerini tek bir uygulama üzerinden anlik olarak görüntüleyebilmelerini sağlayan bulut tabanlı çözümdür. 



E-ÇÖZÜMLER

Gelir İdaresi Başkanlığı standartlarına uygun şekilde geliştirilen E-Fatura, E-Defter, E-Arşiv gibi uygulamalar, işletmelerin maliyet tasarrufu sağlamasını, işlerinin daha hızlı yürütülmesini ve daha etkin şekilde kontrol edebilmelerini sağlar. Sizde Ascom ile dijital dönüşümü yakalayın.

 

E-Fatura

E-Fatura, işletmelerin ticari işlemlerini elektronik ortamda gerçekleştirdikleri bir elektronik fatura sistemidir. Geleneksel fatura işlemlerinde kağıt kullanımını azaltmak, iş süreçlerini hızlandırmak, maliyetleri düşürmek ve işletmeler arasındaki iletişimi kolaylaştırmak için kullanılan bir yöntemdir

 

E-Defter

E-Defter şekil hükümlerinden bağımsız olarak Vergi Usul Kanununa ve Türk Ticaret Kanununa göre tutulması zorunlu olan defterlerde( Yevmiye defteri ve büyük defterler) yer alması gereken bilgileri kapsayan elektronik kayıtlar bütünüdür.

 

E-Arşiv

E-Arşiv  Gelir İdaresi Başkanlığı tarafından belirlenen standartlara uygun olarak faturanın elektronik ortamda oluşturulması, elektronik ortamda muhafazası, ibrazı ve raporlamasını kapsayan bir uygulamadır.

 

E-İmza

E-imza elektronik belgelerin güvenli bir şekilde imzalanmasını ve doğrulanmasını sağlayan bir dijital imzadır. Elektronik ortamda gerçekleştirilen işlemlerde kullanılan bu imza kimlik doğrulama yöntemlerini kullanarak belgeye elektronik olarak eklenen bir kod veya şifreden oluşur. Bu kod veya şifre, belgeye imza atan kişinin kimliğini ve belgenin bütünlüğünü doğrulamak için kullanılır.

 

E-İrsaliye

E-İrsaliye, kağıt irsaliye ile aynı nitelikte fakat dijital ortamda düzenlenen elektronik bir belgedir. Sevk irsaliyesi kullanan firmalar kağıt olarak irsaliye düzenlerken E-irsaliyeye geçiş yapan firmalar dijital ortamda irsaliye düzenleyerek karşı tarafa ulaştırırlar.

 

E-Mutabakat

E-Mutabakat günümüzde firmaların mutabakat süreçlerini daha hızlı ve kolay şekilde yönetebilmeleri için geliştirilen BA(Bildirim Alış), BS(Bildirim satış), Cari Ekstre ve Cari Bakiye mutabakatlarının elektronik ortamda hızla ve güvenle yapılmasını sağlayan uygulamaya verilen isimdir.



LOGO KOBİ ÇÖZÜMLERİ

Küçük ve orta ölçekli işletmelere yönelik Logo çözümleriyle tüm süreçlerinizi en verimli şekilde yöneterek kârlılığınızı ve rekabet avantajınızı artırın.

Logo Go 3

KOBİ'lere özel olarak geliştirile Logo GO 3 ile stoktan siparişe, muhasebe kayıtlarından banka verilerine kadar tüm iş süreçleri tek noktadan etkin bir şekilde yönetiliyor.

 

Logo Mali Müşavir 3

Mali Müşavir Plus, zengin özellik seti ve pratik kullanımı ile serbest Muhasebeciler ve Serbest Muhasebeci Mali Müşavirler için özel olarak tasarlanmış bir muhasebe yazılımıdır.

 

Logo Start 3

Tüm mikro işletmeler, Logo Start 3 ile stok, maliyet, kasa, fatura, sipariş, ödeme ve tahsilat takibi, banka ve müşteri bilgilerinin yönetimi işlemlerini tek noktadan yapabiliyor. Böylece banka hesaplarından aylık ödemelere, stok bilgilerinden E-Fatura kesimine kadar her noktada kontrol ve verimlilik artışı sağlanıyor.

 

Logo Go Wings

Logo GO Wings ile, KOBİ’lerin siparişten muhasebeye kadar uzanan iş süreçleri her an her yerden anlık olarak yönetiliyor.





LOGO ERP ÇÖZÜMLERİ

ASCOM Bilişim ve Logo Teknik Destek olarak hem yerinde Danışmanlık hem de Online teknik destek hizmetlerimizle işlemlerinizde aksaklı yaşamadan profesyonel olarak yönetebilmenizi sağlamaktayız.

 

Logo Tiger 3

Logo Tiger 3 işletmelerin tüm ihtiyaçları düşünülerek geliştirilmiş, entegre çalışan modüllerden oluşan bir ERP sistemidir. Tam entegrasyon sayesinde, sisteme bilginin bir kere girilmesiyle, kullanıcıların yetkileri dahilinde güncel bilgiye doğrudan ulaşması sağlanır. 

 

Tiger 3 Enterprise

Kapsamlı üretim faaliyetleri olan orta ve büyük ölçekli işletmelere yönelik Logo Tiger 3 Enterprise, süreçleri kolaylaştırıp geniş fonksiyon yelpazesiyle üretim süreçlerindeki ihtiyaçları etkili şekilde karşılayarak üretimde sürdürülebilir verimlilik sağlıyor

 

Logo Tiger Wings

Logo Tiger Wings ERP, geniş modüler yapısı ve zengin fonksiyonlarıyla orta ve büyük ölçekli işletmelerin iş süreçlerini iyileştirmenin yanı sıra web üzerinden kullanım sayesinde sürdürülebilir verimliliği her an, her yerde destekliyor.



İNSAN KAYNAKLARI ÇÖZÜMLERİ 

Logo Bordro Plus

Logo Bordro plus, işverenin iş karşılığında işçiye yaptığı ödemeleri bütün vergi ve kesintiler ile birlikte gösteren Programdır.

 

KURUMSAL ÇÖZÜMLER

ASCOM Bilişim tarafından İşletmenizde kullandığınız bilgisayar sistemleri ve çevre birimlerinden oluşan sisteminizin, düzenli yedeklerin alınması sisteminize sızacak bilgisayar korsanlarına karşı önlemlerin alınması, yasa dışı lisanssız program kullanımlarından sakınılması hem personelinizin hem de işletmenizin vakit ve iş kaybını önler olabilecek ticari zararlara engel olur.

 

Bulut Çözümleri

Ascom Bilişim olarak yedekleme adını verdiğimiz uygulama, şirket politikalarında ve iş birliklerinde olmazsa olmazlarındandır. verilerin ve  bilgilerin bilgisayar dışında depolar. İhtiyaç anında yeniden erişilebilmesini sağlar.

 

Güvenlik Hizmetleri(Firewall)

Ascom Bilişim firewall sistemlerimiz ileri düzey siber koruma sağlayarak işletmelerinizi saldırılara karşı etkin biçimde korur. Bilgisayarlarınızı, tabletlerinizi, akıllı telefonlarınızı, sunucularını çeşitli şekillerde zararlı yazılımlardan korumanızı sağlar